پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3980
-
الف
+

اختتامیه «بشارت ۱۴۵۱»با حضور مقامات و مدیران سیما

مراسم اختتامیه طرح «بشارت ۱۴۵۱» با حضور مدیران صدا و سیما و رییس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد

مراسم اختتامیه طرح «بشارت ۱۴۵۱» با حضور مدیران صدا و سیما و رییس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد

به گزارش آی‌فیلم، مراسم اختتامیه طرح قرآنی «بشارت ۱۴۵۱» امروز با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، عبدالعلی علی‌عسکری رییس رسانه ملی، مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی و جمعی از مسئولان و مدیران صدا و سیما و نهادهای قرآنی امشب ۱۰ شهریور ماه در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی در ابتدای مراسم با اشاره به مناسبت عید قربان گفت: عید قربان یادآور خاطره عظیم قهرمان توحید ـ حضرت ابراهیم (ع) ـ است. وی با اشاره به برگزاری طرح «بشارت ۱۴۵۱» تصریح کرد: من این برنامه را که به همت رییس صدا و سیما و اهتمام مسئولان در این روز عزیز و در آستانه هفته ولایت و روز عید غدیر برگزار شده، به شما تبریک می‌گویم.

در ادامه عبدالعلی علی‌عسکری رییس سازمان صدا و سیما درباره برگزاری اختتامیه این طرح در حرم امام خمینی (ره) گفت: دلیل برگزاری اختتامیه در این مکان این بود که با روح پرفتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب و همچنین امام عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب که روخوانی و روان‌خوانی را بارها مورد تأکید قرار داده‌اند، تجدید میثاق کنیم.

همچنین، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان سخنران دیگر این مراسم اظهار داشت: این اجتماع نمونه‌ای از بزرگترین رویداد قرآن‌محور کشور است و پیام آن به همه دنیا مخصوصاً جریان‌های تکفیری این است که بدانید سینه ایرانیان مالامال از عشق به قرآن است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهید سید محمد حسینی و امین شیرازی تجلیل و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر